Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όπου η Ελένη Θεοχάρους κάνει ένα νούσιμο νενέκο να βγει έξω από τα ρούχα του.

12 Μαΐου, 2012


Όχι, δεν αναφέρομαι σε μένα. Αναφέρομαι στον κ. Ιωάννη Δ. Ντόου, που συνέγραψε το πιο κάτω ενδιαφέρον κείμενο, με κάθε λέξη του οποίου συμφωνώ.

 

Το κείμενο απευθύνεται προφανώς στην κ. Θεοχάρους, αλλά πολύ περισσότερο στο Νίκο Αναστασιάδη – για προφανείς λόγους.

 

Να προσθέσω όμως: δεν είμαι πια νενέκος. Γιατί δεν υπάρχει πλέον σχέδιο Ανάν. Εν ολίγοις πιστεύω πως το πουλλίν επέτασεν. Συνεχίζω όμως τονίζοντας πως κάποια λύση πρέπει να βρεθεί για να τακτοποιήσει αυτή την ενοχλητική εκκρεμότητα. Η όποια αυτή τακτοποίηση θα αντανακλά και τις ευρύτερες γεωπολιτικές συνθήκες που θα ισχύουν, αλλά και τη θέληση των δυο πλευρών. Αναμένω λοιπόν πως αυτή η διευθέτηση θα είναι χειρότερη από εκείνη του επάρατου σχεδίου.

 

Είναι όμως πιθανό, και αυτό είναι εξόχως βιτσιόζικο, πως η τακτοποίηση που προδιαγράφω πιο πάνω, θα είναι πολύ πιο ελκυστική για την πλειοψηφία της κάθε πλευράς.

 

Και όποιος καταλάβει, κατάλαβε.

 

 

Το Ατυχές Λεξιλόγιο των Αξιολογικών Κρίσεων της κυρίας Ε. Θεοχάρους (Ευρωβουλευτού ΔΗΣΥ).

 

Στο άρθρο της με τίτλο «Οδυνηρός συμβιβασμός ή ανίατο καρκίνωμα; » (Φιλελεύθερος 22.4.2012), η κα Θεοχάρους επιδεικνύει κατά την άποψή μου έλλειψη «πολιτικού» ήθους. «Πολιτικού» όχι μόνο με την έννοια αυτού που επαγγέλλεται την πολιτική, έννοια που δυστυχώς έχει καταπιεί την άλλη έννοια αυτή που συνεπάγεται την ενασχόληση με τα θέματα της «πόλης» , του κάθε ευσυνείδητου πολίτη δηλαδή (σε αντιπαραβολή με τον εγωιστή «ιδιώτη» κατά τους αρχαίους Αθηναίους και ρίζα  του idiot των λατινογενών γλωσσών). Αν κάποιος λοιπόν μπει στον κόπο να κοιτάξει το πολιτικό ήθος που αντανακλούν τα λόγια της κας Θεοχάρους, αλλά και πως  βλέπει η, υποτίθεται εξέχουσα αυτή, συμπολίτισσά  μας όσους συμπολίτες της έχουν απόψεις διαφορετικές από τις δικές της και δη συμπολίτες της που τυχαίνει να είναι στελέχη, μέλη, οι απλοί φίλοι του κόμματός της, του ΔΗΣΥ.

 

Κατά την κα Θεοχάρους λοιπόν 1) «το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα του 2004 απέδειξε ότι κανείς δεν μπορεί να υποτιμά την κρίση του λαού […] που αντιδρά ρεαλιστικά και γενναία όταν διακυβεύεται η υπόσταση και η αξιοπρέπειά του. […]απορρίπτει συντριπτικά ένα επαίσχυντο πολιτικό σύστημα διακρίσεων που εμπνεύστηκαν κάποιοι για να διαιωνίσουν την τουρκική κατοχή».

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι για την κα Θ. εμείς του ΝΑΙ δεν έχουμε κρίση, είμαστε ηλίθιοι και αντιδρούμε δειλά χωρίς να μας νοιάζει όταν διακυβεύεται η αξιοπρέπειά μας, ενώ παράλληλα συνεργούμε με αυτούς που θέλουν να διαιωνίσουν την τουρκική κατοχή.

 2) «Ο ιστορικός λαός μας με τη στάση του πρόβαλε με πάθος την προσήλωσή του στην Ελευθερία, τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη και κήρυξε ανυπακοή στον διεθνή παράγοντα. Το ΟΧΙ των Ελλήνων της Κύπρου ήταν ένα γερό κτύπημα στους εμπόρους των εθνών, που θέλησαν να εγκαθιδρύσουν στην Κύπρο ένα πολιτειακό μοντέλο διακρίσεων με μηχανισμούς παγίωσης και διαιώνισης των εγκλημάτων της εισβολής και της κατοχής […]».

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι για την κα Θ. εμείς οι συμπολίτες της τους ΝΑΙ δεν έχουμε καμία προσήλωση στην Ελευθερία, τη Δημοκρατία και της Δικαιοσύνη και είμαστε ξενοκίνητοι, και πειθήνια όργανα των εμπόρων των εθνών, του διεθνούς παράγοντα, και συνεργήσαμε όταν αυτός προσπάθησε να διαιωνίσει μέσω ενός σχεδίου λύσης τα εγκλήματα της εισβολής και κατοχής.

 

 3) «[…] Με βίαιο διοικητικό διαχωρισμό της Κύπρου στο πλαίσιο μιας διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας, όπως οι Τούρκοι και οι Βρετανοί την καθόρισαν από το 1956. […] Η παρανοϊκή προσήλωση στη στόχευση της ΔΔΟ και η μετατροπή της σε παντιέρα αγώνα που τάχα ξεκίνησε από τη συμφωνία Μακαρίου – Ντενκτάς, […] Οι πολιτικές μας ηγεσίες, αντί να συνεχίσουν να διεκδικούν τα βασικά θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου, δηλαδή τις βασικές ελευθερίες, τη δικαιοσύνη και την ισότητα, αντί να διεκδικούν την αλλαγή του σκηνικού της υποτέλειας που στήθηκε με τις συνομιλίες κορυφής του ’77 και ’79, εξακολουθούν να βαυκαλίζονται με την ιδεοληψία ότι η διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία μπορεί έστω και κατ’ ελάχιστον να διασφαλίσει τα ανθρώπινα δικαιώματα των Κυπρίων. Ο οδυνηρός συμβιβασμός της ΔΔΟ έχει καταστεί φρικτό καρκίνωμα.

Παρακινείται λοιπόν ο  αναγνώστης, «νενέκος» ή μη, να αντιληφθεί ότι οι ηγεσίες μας που δούλευαν ειλικρινά και όχι μόνο κατ ισχυρισμό όπως οι Κυπριανού, Παπαδόπουλος κλπ, για μια λύση ΔΔΟ, ήτοι Βασιλείου, Κληρίδης ήταν παρανοϊκοί και υποτελείς όπως άλλωστε και ο Μακάριος και Κυπριανού το ’77 και 79’. Πολύ δε περισσότερο χαρακτηρίζονται ως τέτοιοι, ωθείται να υποθέσει κανείς, αυτοί που το 2004 είπαν ΝΑΙ, σε μιας τέτοιας μορφής λύση. Ήτοι, Κληρίδης, Βασιλείου και… ουπς ο σημερινός πρόεδρος του κόμματος της κας Θ. Και διερωτάται κανείς: ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ Η ΚΑ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ;! Δεν άκουγε την επίσημη γραμμή και κατατιθέμενες θέσεις του κόμματος της;! Κοιμόταν στις συνεδριάσεις;! Δεν άκουγε ειδήσεις;! Δεν διάβαζε εφημερίδες;! Γιατί δεν πήγε στους Νέους Ορίζοντες ή στο ΕΥΡΩΚΟ; Τι λένε οι βολικές για την ίδια επιλογές της τόσα χρόνια για το ποιόν του ανθρώπου;  Τι λένε οι πιο πάνω υβριστικές διατυπώσεις αξιολογικών κρίσεων για το ποιόν του ανθρώπου; Τι πρέπει να νιώθουν οι ψηφοφόροι της που τυχαίνει να ψηφίζουν άλλους πολιτικούς του κόμματός της που διατηρούν και αναπτύσσουν την προσέγγιση Κληρίδη; Τι πρέπει να αισθανόμαστε οι λοιποί συμπολίτες της του ΝΑΙ που δεν δόθηκε χωρίς προβληματισμό αλλά με ανάμεικτο πόνο και ελπίδα, ανησυχία και χαρά μαζί;

 

Και κλείνει φυσικά με το απαραίτητο κρεσέντο-ρεφραίν, χρησμό περισσότερο, παρά συλλογισμό βασισμένο σε κάποια δεδομένα της πραγματικότητας: «Το δημοψήφισμα του 2004 και το ΟΧΙ επί του σχεδίου Ανάν ήταν μια πράξη εθνικής αξιοπρέπειας, ανώτερης ηθικής και ρεαλισμού. Αν ο Λαός μας έλεγε ΝΑΙ, η Κυπριακή Δημοκρατία θα διαλυόταν και για τον Ελληνισμό της Κύπρου θα άρχιζε η αντίστροφη μέτρηση του αφανισμού».

Απέναντι σε χρησμούς και βιβλικά «θα» ο κάθε πολίτης (έστω και αν συμφωνά με τα πιο πάνω γραφόμενα της κας Θ. κάποιοι από εμάς δεν διαθέτουν εθνική αξιοπρέπεια και ανώτερη ηθική  υπερασπιζόμενος την ιδιότητά του ως τέτοιος μπορεί να καταφύγει μόνο σε επιχειρήματα . Στην προκείμενη περίπτωση επιχειρήματα που διατυπώθηκαν παλαιότερα  σε απάντηση απόψεων του κ. Άντρου Κυπριανού και τα οποία δεν μπορούν να παρατεθούν εδώ εξαντλητικά και για αυτό παραπέμπω την κα Θεοχάρους στην αρχική επιστολή. (‘Για τις δηλώσεις του Α. Κυπριανού αναφορικά με τον Ν. Αναστασιάδη’, Πολίτης 15/2/2011):

«Η επιλογή […] του 24% των πολιτών που ψήφισαν ΝΑΙ στο δημοψήφισμα δεν είχε την ευκαιρία να δοκιμασθεί για να αξίζει τις υποκριτικές απαξιωτικές αναφορές [της κας Θεοχάρους].  Εκείνο που έχει δοκιμασθεί είναι η επιλογή του ΟΧΙ […] η οποία προς το παρόν δεν έχει φέρει θετικά αποτελέσματα, αν το ζητούμενο είναι η επίλυση του Κυπριακού βάσει ΔΔΟ με τα γνωστά συνοδευτικά. Εάν κάποτε στο μέλλον (έστω στα επόμενα 30 χρόνια όταν θα πεθαίνουν και αυτοί που ήταν νιάνιαρα το ΄74) ξανα-προκύψει μια τέτοια περίπλοκη και πρόσφορη σύμπτωση διεθνών συμφερόντων και συγκυριών (όπως αυτή του 2003-4), που να επιτρέψει λύση πιο συμφέρουσα από αυτή που προτάθηκε το 2004 (έστω και όπως την κατάντησε η «διαπραγμάτευση» του […] Τ. Παπαδόπουλου), τότε […] το 24%, θα πρέπει να παραδεχθούμε γενναία το λάθος μας, αν ζούμε δηλαδή. Μέχρι τότε όμως, μέχρι την καλύτερη λύση, θα ανέμενε κανείς από [την κάθε κα Θεοχάρους],  να σέβονται εκείνους που επέλεξαν τον πατριωτικό πραγματισμό και ρεαλισμό που τους προσέφερε η δημοκρατική διαδικασία του δημοψηφίσματος, από αγάπη για τον τόπο και από την πεποίθηση ότι είναι μάλλον απίθανο να ξαναπαρουσιαστούν οι ίδιες ευνοϊκές συνθήκες και συγκυρίες για λύση.

Αν εμείς οι ηλίθιοι-ένοχοι του ΝΑΙ οφείλουμε να απολογηθούμε  σε περίπτωση επίτευξης καλύτερης λύσης, τότε τι θα πρέπει να κάνετε εσείς σε περίπτωση που αντί αυτού παγιωθεί τελεσίδικα η διχοτόμηση και η αφομοίωση των κατεχομένων από την Τουρκία; Εισηγούμαι να το ψάξετε λίγο στους κώδικες τιμής της Άπω Ανατολής….αν και, αν το ανήθικο επιχείρημά/ δήλωσή σας είναι κάποια ένδειξη για την ποιότητα του ανθρώπου, αμφιβάλλω ότι θα το πράξετε».

 

 

 

Ιωάννης Δ. Ντόου

 

Απάντηση Ελένης Θεοχάρους.

26 Σχόλια leave one →
  1. 12 Μαΐου, 2012 10:06

    Μια μικρή ιστορία που μου αφηγήθηκε ένας πρώην υποψήφιος για το προεδρικό αξίωμα:
    «Με προσέγγισε όταν ήμουν υπουργός και μου είχε πει πως ήθελε να εμπλακεί στην πολιτική για να σταδιοδρομήσει. Μου ζήτησε τη συμβουλή μου αν θα ήταν σωστό να γίνει μέλος του ΔΗΚΟ μια και εκείνο το κόμμα απηχούσε περισσότερο τις απόψεις της. Αν και γνώριζε πως οι απόψεις μου διέφεραν πολύ από τις δικές της, της εξήγησα πως οι προοπτικές που θα της διάνοιγε το ΔΗΚΟ για μια πετυχημένη πολιτική καριέρα θα ήταν περιορισμένες. Αντί τούτου, της πρότεινα, έστω κι αν διαφωνεί με τις θέσεις του Συναγερμού, να γίνει μέλος του, μια και αυτό θα της προσέφερε περισσότερες ευκαιρίες. Και αυτό έπραξε».

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Μαΐου, 2012 10:36

      Δεν το αμφισβητώ. Είχε δώσει το παρόν της και σε συνάξεις των Οικολόγων, τότε, την εποχή της αθωότητας. Το ίδιο και ο Ματσάκης.

      Μου αρέσει!

      • 12 Μαΐου, 2012 13:18

        Ναι θυμάμαι τη σχέση Ματσάκη και «οικολόγων». Μου είχε κάνει εντύπωση η εμφάνιση μερικών από αυτούς εκ Λεμεσού που κατά τα άλλα έδιναν μια σοβαρή εντύπωση σε κάτι βίαια επεισόδια στο Ακρωτήρι και θυμάμαι που αναγνώρισα πολλούς που θεωρούσα από αυτούς να κρατούν ρόπαλα και πέτρες. Τότε κατάλαβα πως η πράσινη μπογιά δεν σε κάνει οικολόγο…

        Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      12 Μαΐου, 2012 20:32

      ετσι για να μην λεμε αναληθη πραγματα η θεοχαρους , μου διαφευβγει η χρονολογια ηταν υποψυφια βουλευτης στο ΔΗΚΟ λεμεσου και εχασε την εδρα γιατι εκλεγικε ο ματσακης εκεινη τη χρονια

      Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      12 Μαΐου, 2012 20:34

      απαντοντας στον αντιπολυτευομενο . .

      Μου αρέσει!

  2. Επιμηθέας permalink
    12 Μαΐου, 2012 11:21

    Τελικά το ξένο σώμα μέσα στο ΔΗΣΥφαίνεται να είναι ο ίδιος ο Αναστασιάδης και μάλλον απομακρύνεται πολύ η πιθανότητα να είναι ο επόμενος ΠτΔ. Αν βάλει υποψηφιότητα η Θεοχάρους με την υποστήριξη του απορριπτικού μετώπου τον βλέπω να χάνει από τον πρώτο γύρο. Εργάστηκαν όλοι για να αρρωστήσει το εκλογικό σώμα και τώρα ένας ένας θα ανακαλύπτει ότι πρέπει να εισπράξει το δικό του μερίδιο λέπρας. Ο Νίκαρος μάλλον θα πιεί το ίδιο ποτήρι προδοσίας που είπιε και ο Κάρογιαν.

    Μου αρέσει!

    • 14 Μαΐου, 2012 19:33

      Με βάση τη συμβολή του καθενός στη διχοτόμηση οι απορριπτικοί θάπρεπε να βγάλουν τον Χριστόφια πρόεδρο πανηγυρικά που γέμισε το ποτήρι των Γαρογιάν και Τάσου…

      Μου αρέσει!

  3. strovoliotis permalink*
    12 Μαΐου, 2012 11:56

    Ο Κάρογιαν που κολλά;

    Να σου πω όμως κάτι. Αυτό που αναφέρεις είναι ένα πιθανό σενάριο. Αφορά τον ΔΗΣΥ και την ηγεσία του. Όποιο σενάριο και να επιλέξουν θα έχουν μαζί τους και μέρος της υπόλοιπης κοινωνίας. Είναι δικό τους θέμα ποιους θέλουν να ελκύσουν.
    Εγώ δεν ανήκω στον ΔΗΣΥ και προσπαθώ να συνεχίσω να εμπιστεύομαι ακόμα τον Νίκαρο. Αν το κόμμα επιλέξει το δρόμο της Θεοχάρους, με είχα με έχασα.

    Μου αρέσει!

  4. 12 Μαΐου, 2012 11:57

    Ασχέτως των πιο πάνω, όμως επειδή ο Blogοδεσπότης Strovoliotis συχνάκις χρησιμοποιεί τον επιθετικό προσδιορισμό «νούσιμος» για να χαρακτηρίσει ανθρώπους [κυρίως πολιτικούς ή/και αρθρογράφους] με τους οποίους κατά βάσει συμφωνεί με τα λεγόμενα ή γραφόμενα τους [και για το κυπριακό και γενικότερα για την πολιτική, αλλά και για την οικονομία], θα ‘λεγα ότι καλό θα ήταν να ΜΑΣ επεξηγούσε τι ακριβώς εννοεί … Πως τελικά ορίζεται [από τον ίδιο] ο «νούσιμος»; Το αντίθετο του είναι ο πελλός [ya ο κατάπελλος ή ο αρκόπελλος, ή αυτός του φρενοκομείου]; Το «νούσιμος» δεν δίνει και την αίσθηση του βολεμένου, δηλ. αυτού που δεν θέλει να διαταραχτούν και ν’ αλλάξουν τα πράγματα [ριζοσπαστικά] μέσα από πρωτόγνωρες και νέες [“επαναστατικές”] διαδικασίες;

    Αχ “Έντιμε άνθρωπε κυρ- Παντελή”!!! [link: http://www.youtube.com/watch?v=8G1bwt3czkg%5D

    Μου αρέσει!

  5. strovoliotis permalink*
    12 Μαΐου, 2012 12:17

    Νούσιμος = μυαλωμένος σύμφωνα με τον Γιαγκουλλή.

    Εγώ προσθέτω: ικανός, ορθολογιστής, ψύχραιμος, ευέλικτος, πρακτικός – αναλόγως του πλαισίου.

    Εγώ λυπάμαι όταν αποτυγχάνω σε κάποιο από αυτά, κυρίως αυτό που αφορά την ψυχραιμία.

    Ορίζω το αντίθετο ως τις αντίθετες έννοιες σε κάθε μια από τις ανωτέρω – και πάλι αναλόγως πλαισίου.

    Για να σου δώσω να καταλάβεις, διάβασε αυτά τα ονόματα: Χριστόφιας, Καζαμίας, Μαύρου, Τακ. Χατζηγεωργίου. Ένας από αυτούς αποτυγχάνει να πάρει οποιαδήποτε ιδιότητα του «νούσιμου» 🙂

    Α, και αναλόγως πλαισίων, μπορεί να χαρακτηριστεί νούσιμος κάποιος που επιθυμεί ριζοσπαστικές ή και επαναστατικές διαδικασίες, ή όχι.

    Ας πούμε πάλι, το ΑΚΕΛ και ο Χριστόφιας είναι απόλυτα βολεμένοι με τα δημοσιονομικά προβλήματα που έχουν κληρονομήσει, και δεν κάνουν το παραμικρό να τα αλλάξουν. Ειλικρινά, δεν θα μπορούσες να βρήκες καλύτερο τραγούδι για να ταιριάξει στον συντηρητισμό και την ατολμία τους.

    Εγώ θα υιοθετούσα και επαναστατικές, και ριζοσπαστικές και ακραίες λύσεις για αυτά τα ζητήματα – σε πλήρη αντίθεση με εσένα.

    (Χαλαράααα! Είναι Σάββατο, αναμένουμε τη σημερινή καταιγίδα!!!)

    Μου αρέσει!

  6. 12 Μαΐου, 2012 13:38

    «δεν θέλει να διαταραχτούν και ν’ αλλάξουν τα πράγματα [ριζοσπαστικά] μέσα από πρωτόγνωρες και νέες [“επαναστατικές”] διαδικασίες;». Τούτος εν ο ορισμός του συντηρητικού. Τζιαι συντηρητισμόν όπως είπα επανειλημμένως τζιαι στο μπλογκ του Άνευ, έσιει πόλικον η κοινωνία ανεξαρτήτως κοσμοθεωρίας (π.χ. «δεξιός», «αριστερός»). Ο νούσιμος μπορεί να εν είτε «συντηρητικός» είτε «προοδευτικός», καθώς πολλές φορές οι δυνάμεις «αντίστασης» σε «νεωτερισμούς΄» λειτουργούν θετικά τζιαι οϊ αρνητικά (όπως π.χ. όταν ο φασισμός εθεωρήτουν μόλις εμφανιστηκεν, που πολλούς αξιόλογους λόγιους της εποχής, μια «ριζοσπαστική» πρόταση που υπόσχετουν πολλά), ελέγχοντας κατά πόσον η «νέα πρόταση» στέκει στη λογική τζιαι την εφαρμογή.
    Στροβ το Ιωάννης Ντόου εν αληθινόν όνομαν οξά ψευδώνυμο; Διότι το «John Doe» ξέρω το που τες αστυνομικές ταινίες ως η περιγραφή ατόμων «άγνωστων λοιπών στοιχείων». Πάντως σχεδόν πάντα συμφωνώ με τα γραφόμενα του συγκεκριμένου.
    Φίλε η λύση, ακόμα τζιαι φουλ υπέρ μας να είναι, εν 100% σιειρόττερη που τζιείνην του 2004. Επεράσαν ήδη 8 χρόνια. Νομίζουν οι του ΟΧΙ ότι παίρνεις το χρόνο που εχάθην πίσω; Εν έχουν καταλάβει τίποτε δυστυχώς. Ο χρόνος εν το παν. Αλλά όταν τους το λαλείς μιλούν για τα εγγόνια τους τζιαι τα δισέγγονα τους. They won’t care ρε τζοιμισμένοι. Όπως εν ενδιαφέρουνται για τα κατεχόμενα ήδη τα κοπελλούθκια τους (αφού εν ξένα για λλόου τους, πιο ξένα τζιαι που πολλά πιο μακρινούς προορισμούς όπως η Ταϋλάνδη τζιαι η Κίνα)…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Μαΐου, 2012 18:48

      Μιχάλη δε γνωρίζω τον συγγραφέα, και δεν με ενδιαφέρει αν είναι πραγματικό όνομα ή ψευδώνυμο – όχι πως έχει σημασία φυσικά.
      Πράγματι και εγώ συνήθως συμφωνώ μαζί του, έστω και αν κάποτε ρίχνει κάτι …σεντόνια!
      Αν μας διαβάζει, ας σχολιάσει ό ίδιος.
      Φυσικά και η λύση θα είναι χειρότερη από το σχέδιο-α. Εκείνο που ισχυρίζομαι είναι πως όπως ήρθαν τα πράγματα, είναι πιο πιθανή μια διευθέτηση στη βάση του εμείς ποδά τζιείνοι ποτζιεί. Οι ευρύτερες συνθήκες, αλλά και οι επιθυμίες των δυο κοινοτήτων, εκεί οδηγούν…
      Μια τέτοια κατάσταση θα είναι νίκη για μας που θέλουμε τη λύση, αλλά θα είναι μεγαλύτερη νίκη για το ΟΧΙ του 2004…

      Μου αρέσει!

  7. 12 Μαΐου, 2012 13:51

    Μιλούμε ότι ενθουσιάστηκα!!

    Μιλούμε ότι τουτην την «αναπαντεχα προοδευτική ιδέα» εκ μερους σου : «δεν είχε την ευκαιρία να δοκιμασθεί για να αξίζει τις υποκριτικές απαξιωτικές αναφορές»…

    θα την γράψω πάνω σε ένα χαρτί με υπογραφή Στροβ θα τη βαλω πανω στον τοιχο τζαι πουκάτω θα γράψω με κεφαλαία ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ!!

    🙂

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Μαΐου, 2012 18:59

      Χαίρομαι όταν χαίρονται οι φίλοι μου, έστω και αν είναι ταξικοί εχθροί μου 🙂

      Μόνο που δεν αντιλαμβάνομαι τι σε ενθουσίασε τόσο. Βλέπεις, οι επιλογές του 2004 ήταν λίγο πολύ ορισμένες, άνκαι δέχομαι πως οι προοπτικές του ΝΑΙ ήταν πιο ασαφείς.

      Στο ζήτημα της κοινωνικής οργάνωσης όπου πονηρά παραπέμπεις, έχουμε ένα σύστημα με τα καλά και τα κακά του, και τις πολλές του κρίσεις, και …τι;

      Έχω διαβάσει εκατομμύρια λέξεων κριτικής, στην πρώτη μου νεότητα τις έγραφα και εγώ, αλλά το κεφάλαιο πρακτικές και λειτουργικές λύσεις παραμένει απελπιστικά κενό.

      Μου αρέσει!

  8. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    12 Μαΐου, 2012 16:20

    Ο κ. Ιωάννης Ντόου , τον οποίο εγώ δεν γνωρίζω και πρώτη φορά ακούω το όνομα αυτού του ανθρώπου, κρίνω ότι λέει την ομή πραγματικότητα και παραθέτει στοιχειοθετημένα τα γεγονότα και τις θέσεις του.
    Δυστυχώς κάποιοι σε αυτό τον τόπο ,με βάση τα τεκτενόμενα και τα διαδραματιζόμενα, νομίζουν ότι δημοκρατία είναι όταν γίνεται το δικό τους μόνο. Δεν αντιλαμβάνονται ότι πρέπει να σέβονται και το δικαίωμα στην αντίθετη ψήφο. Είναι γεγονός ότι μετά το δημοψήφισμα του 2004 επεκράτησε η φράση ΝΕΝΕΚΙΔΕΣ και είναι σε όλους γνωστή η μορφή και το νόημα της. Πρός τί όμως??? Μήπως αυτοί οι άνθρωποι δεν είχαν το δικαίωμα να τοποθετηθούν και να ψηφίσουν ΝΑΙ απο την στιγμή που ήταν μία επιλογή στη διαδικασία των εκλογών και μάλιστα καθόλα δημοκρατική??? Μετά το δημοψήφισμα βλέπετε κάποιοι έπρεπε να εκμεταλευτούν και πολιτικά προς ίδιον όφελος το αποτέλεσμα. Ο πραγματικός ηγέτης μετά τις εκλογές του 2004 θα έπρεπε να γυρίσει αυτόματα σελίδα και να προσπαθήσει να ενώσει το λαό. Η εκλογική διαδικασία έληξε και θα έπρεπε να λεχθεί σταράτα και τελεσίδικα ότι δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι και ότι όλοι σύσσωμοι οδεύουμε προς τα εμπρός για ένα καλύτερο μέλλον. Έτσι απλά .Αντί αυτού κάποιοι το δημοψήφισμα το έκαναν παντιέρα και μέχρι σήμερα το πιππιλλούν κατηγορώντας μάλιστα αυτούς που ψήφισαν το ΝΑΙ. Η μέχρι σήμερα πράξεις και ενέργειες τους δείχνουν τις αντιδημοκρατικές τους τάσεις μή σεβόμενοι το δικαίωμα του Κύπριου πολίτη να ψηφίσει ελεύθερα. Αυτή είναι η πραγματικότητα αγαπητοί φίλοι και ας μήν το παίζουν κάποιοι ΣΟΥΠΠΕΡ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ. ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΔΑΝΑΟΥΣ. Περί αυτού πρόκειται.
    Φαίνεται επίσης με βάση τα τεκτενόμενα στον τόπο μας αλλά και στην Ελλάδα ότι την πολιτική την θεώρησαν ως μέσω για την δική τους ανέλιξη με σκοπό μία λαμπρή σταδιοδρομία. Τελικά οι ανίκανοι ( για να είμαι δίκαιος όχι όλοι) αναρριχήθηκαν στα ανώτατα δώματα υποκλέποντας σε διάφορες εκλογικές διαδικασίες την ψήφο του λαού και τα αποτελέσματα σήμερα τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα είναι μία αιμορραγούσα πατρίδα. Τα λάθη που έγιναν αλλά και οι σκοπιμότητες που ακολουθήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια απο την εισβολή και εντεύθεν είναι αδικαιολόγητα με αποτέλεσμα οι επιλογές των πολιτικών μας, αρκετοί απο τους οποίους είναι σήμερα στην ενεργό πολιτική και μάλιστα με την δική τους συνδρομή και φήφο εγίνοντο όλες αυτές οι υπερβάσεις των προηγούμενων χρόνων , να φέρουν σε αυτή τη τραγικώτατη κατάσταση την πατρίδα μας. Οφείλουν κατα την δική μου κρίση έστω και την υστάτη αυτοί οι πολιτικοί να πούν το ΜΕΑ ΚΟΥΛΠΑ διότι μόνο με αυτό τον τρόπο θα προσφέρουν έστω και την υστάτη στην πατρίδα τους.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Μαΐου, 2012 19:01

      Λίγο πολύ, αυτό είναι ένα νούσιμο σχόλιο αγαπητέ αποφασιστικέ 🙂

      Μου αρέσει!

  9. akel watch permalink
    12 Μαΐου, 2012 21:09

    θα πρεπει να μας εξηγησετε σεις οι προδοτες νεναικοι για ποιο λογο προσκυνησατε και πηρατε το ιμπεριαλιστικα δολλαρια για να προωθησετε τα τουρκικα σχεδια. σεις δεν ξερετε τι ειπε ο αδερφος σας ο ραουφ την δεκαετια του 60?οτι η τουρκια θελει ομοσπονδιακη κυπρο με ισοτητα για την τουρκικη μειονοτητα ?πως νιωθετε που τα παιδια σας εχουν προδοτη πατερα?

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Μαΐου, 2012 23:27

      Δεν είναι όλοι οι προδότες ηλίθιοι. Όλοι οι ηλίθιοι, είναι απλώς ηλίθιοι όμως.

      Μου αρέσει!

  10. matilda permalink
    13 Μαΐου, 2012 09:07

    Δέτε ιντα κάρτα έστειλε ως ευρωβουλευτής η Θεοχάρους πέρσι το Πάσχα τζαι πετε μου σημαιολογικά ιντα μπου μας λαλεί για το πλάσμα.

    Ο Critic είπεν «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ»

    http://cyprus-critics.blogspot.com/2011/04/blog-post_6274.html

    Μου αρέσει!

  11. Χαμάλης permalink
    13 Μαΐου, 2012 17:55

    Πληροφορίες θέλουν τη ΘεοΧάρενα να επαναφέρει το παλιό βιβλίο ανάγνωσης της 1ης δημοτικού σε περίπτωση που εκλεγεί διχοΤτομικός πρόεδρος. Μόνο που στο κεφάλαιο Λελέκι και Σκουλήκι θα έχει το εξής κεφάλαιο : «Νενέκοι από σκουλήκι»

    Μου αρέσει!

    • Χαμάλης permalink
      13 Μαΐου, 2012 19:25

      Το πιο πάνω σχόλιον έννεν δικόν μου, εν προβοκάτσια. Εγώ ο πραγματικός Χαμάλης δηλώνω ότι αποχώρησα διότι θα λείπω συχνά που την Κύπρον πιον. Ότιδήποτε έρτει που δαμέ τζιαί δα με την υπογραφή Χαμάλης έν θαν’ δικόν μου.

      Μου αρέσει!

      • Χαμάλης permalink
        13 Μαΐου, 2012 23:31

        Στην έρημο της Σ. Αραβίας που να πηέννω ε θα έχω πρόσβαση στο ιττερνέ.

        Μου αρέσει!

  12. EL.ME permalink
    17 Μαΐου, 2012 11:59

    Αναδημοσίευση απάντησης Ε.Θεοχάρους.

    Απάντηση Ε. Θεοχάρους σε υβριστικά δημοσιεύματα
    Ημερομηνία: 17-05-2012

    Άργησε να υποπέσει στην αντίληψη μου το κείμενο του κυρίου Ντόου, και γι αυτό άργησα να απαντήσω . Δεν έχω κανένα πρόβλημα προς τούτο, παρ όλο που ο αγαπητός αναγνώστης του κειμένου που δημοσίευσα και το οποίο κατακρίνει, διαπράττει πολλά λάθη στην ερμηνεία των λεγομένων μου. Συνεπώς κρίνει άλλα αντί άλλων και καταλήγει στο σημείο να με βρίζει. Απαντώ λοιπόν στον κριτικό αναγνώστη των απόψεών μου, στον βαθμό που έχω συνηθίσει να σέβομαι την ετερότητα, δηλαδή τον άλλο, την κρίση και την διαφορετική άποψή του, πως πάντοτε εξέφραζα την διαφοροποιημένη θέση μου στο πλαίσιο του πολιτικού πλουραλισμού που υφίσταται σε κάθε δημοκρατικό κόμμα, όπως είναι και ο Δημοκρατικός Συναγερμός. Εξέφραζα και κατέθετα την άποψη μου και φυσικά ποτέ δεν κοιμόμουν στις συνεδριάσεις όπως προσβλητικά αναφέρει ο κύριος Ντόου. Αν δεν έφυγα από το κόμμα μου τον Συναγερμό, είναι γιατί τις απόψεις μου υιοθετούν και ασπάζονται τα 66% των μελών και ψηφοφόρων του κόμματος. Και αυτό είναι καταμετρημένο όχι λίγες φορές. Άρα κάποιοι άλλοι δεν παίρνουν τα μηνύματα των πολιτών, μεταξύ αυτών και ο κύριος Ντόου.

    Αλίμονο εάν εμείς που συμμετέχουμε σε ένα πολιτικό συνασπισμό έχουμε όλοι την ίδια άποψη και δεν μας επιτρέπεται η διαφοροποίηση.

    Σε ότι αφορά το σχέδιο Ανάν αυτό καθεαυτό, λυπούμαι να πω πως ο αγαπητός μου αναγνώστης ίσως να είναι ένας από τους τελευταίους που εξακολουθούν να υποστηρίζουν την ίδια τη φιλοσοφία και την δομή του που προάγει τον ρατσισμό και την φυλετική διάκριση

    Ένας από τους μεγάλους υποστηρικτές του σχεδίου Ανάν , ο συνταγματολόγος Ευάγγελος Βενιζέλος αναγκάστηκε σε περσινή εμφάνισή του στην Κύπρο να απολογηθεί και να ζητήσει συγγνώμη. Το ίδιο έπραξε και ο γνωστός καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Θάνος Βερέμης σε συνέδριο που έλαβε χώρα στην Κύπρο τον περασμένο χρόνο.

    Δεν θα ήθελα να επανέλθω στις ακανθώδεις λεπτομερείς παγίδες των προνοιών του σχεδίου Ανάν. Θα ήθελα μόνο να ρωτήσω τον αγαπητό αναγνώστη, αν μπορεί να φανταστεί πως θα ήταν η Κύπρος σήμερα, πως θα αντιδρούσε, πως θα λειτουργούσε ένα κυπριακό κράτος του σχεδίου Ανάν που δεν θα μπορούσε να πάρει αποφάσεις χωρίς την συναίνεση της Άγκυρας, εν μέσω της σημερινής θύελλας της παγκοσμίας και Ευρωπαϊκής οικονομικής και πολιτικής κρίσης;

    Μόνο αυτό εάν φανταστεί, αν στην σημερινή θέση του υφιστάμενου Κυπριακού Κράτους με όλα του τα προβλήματα, βρίσκονταν τα «συνιστώντα κράτη» του σχεδίου Ανάν, είμαι πεπεισμένη πως θα αντιλαμβανόταν από τι νάρκη περάσαμε και σωθήκαμε χάρη στην σθεναρή στάση του Κυπριακού Λαού. Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων, οι πλειοψηφίες των οποίων απέρριψαν τον μόνιμο διαχωρισμό του σχεδίου Ανάν. Όλα τα άλλα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει ο καλός φίλος είναι αυθαίρετα και πουθενά δεν τεκμαίρονται από το κείμενο μου. Πάντα έδειχνα τον σεβασμό μου στους ψηφίσαντες Ναι, ( και έχω πολλούς στον άμεσο περίγυρο μου), και πάντα πολέμησα εκείνους που εργολαβικά ήλθαν να επιβάλουν το σχέδιο Ανάν στον λαό, μη αφήνοντας του περιθώρια να αποφασίσει.

    Και βεβαίως, η πολιτική σας, η πολιτική του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, η πολιτική της απόλυτης ευελιξίας, που εφαρμόσθηκε τα τελευταία χρόνια, η πολιτική που κατηγορούσε και δαιμονοποιούσε όποιον πολίτη πρόβαλλε την παραμικρή αντίσταση στην άκρατη πλειοδοσία της Ελληνοκυπριακής πλευράς, απέτυχε παταγωδώς. Ευτυχώς ο Δημήτρης Χριστόφιας, μέγας υποστηρικτής του διαβόητου σχεδίου, ομολόγησε την οικτρά πλάνη, στο πρόσφατο διάγγελμα του. «Πολιτική ΟΧΙ» δεν εφαρμόσθηκε ποτέ. Εφαρμόσθηκε η πολιτική της αλοιφής που μας οδήγησε εδώ, αλειμμένους στο χώμα και μας πατάνε οι Τούρκοι.

    Λοιπόν, εγώ ως πολιτικός, δεν ήμουν ποτέ των βολικών επιλογών, αυτό το ξέρουν όλοι εξόν από τον κύριο Ντόου, αλλά στον ΔΗΣΥ και γενικότερα στην πολιτική για να πάμε μπροστά δεν έχουν θέση οι ύβρεις και οι συκοφαντίες. Παρά μόνο η γόνιμη ανταλλαγή απόψεων και ο ορθολογισμό καθώς και ο σεβασμός στην άλλη άποψη και στη σύνθεση. Οι αφορισμοί και η υστεροβουλία συνιστούν σύμμαχο της ήττας. Όσες φορές η παράταξη και η Κύπρος οδηγήθηκαν στη νίκη ήταν διότι αφουγκράζονταν το λαό, την θέληση, τις έγνοιες και τις ανησυχίες και του πρόφερε την προοπτική της Νίκης.

    http://www.elenitheocharous.com/

    Μου αρέσει!

  13. 28 Μαΐου, 2012 08:22

    ΕΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΡΙΠΤΑΝ ΤΟ MADE IΝ ENGLAND ΡΑΤΣΙΣΤΗΚΟ ΦΙΛΟΤΟΥΡΚΙΚΟ ΦΙΛΟΑΓΓΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ JONE NTOW

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Η Ελένη Θεοχάρους (μας ) απαντά. « Στροβολιώτης
  2. Η Ελένη Θεοχάρους *δεν* είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΔΗΣΥ. | Στροβολιώτης

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.